ما را دنبال کنید
یخچال صنعتی
یخچال صنعتی دارای انواع و مدل های متفاوتی است :

                  یخچال صنعتی دارای انواع و مدل های متفاوتی است:
                  یخچال صنعتی مکعبی
                  یخچال صنعتی ساندویچی
                  یخچال صنعتی قنادی
                  یخچال صنعتی سوپری متری
                  یخچال صنعتی شیشه تلویزیونی
                  یخچال صنعتی پشت بسته
                  یخچال صنعتی قصابی و پروتئینی
                  یخچال صنعتی  کبابی
                  یخچال صنعتی لبنیاتی
                  یخچال صنعتی مرغ و ماهی
                  یخچال صنعتی آکواریومی
                  یخچال صنعتی نوشیدنی
                  یخچال صنعتی شیشه خم

                  یخچال صنعتی قنادی که یک نوع از یخچال صنعتی می باشد در ادامه مطالب به طور کامل صحبت خواهیم کرد.
                  یخچال صنعتی قنادی چه ویژگی هایی دارد؟ انواع یخچال صنعتی قنادی کدامند؟ هر کدام از یخچال صنعتی قنادی چه قیمتی دارند؟ یخچال صنعتی قنادی در واقع یخچال های صنعتی مورد استفاده در قنادی ها، شیرینی فروشی ها و کیک پزی ها هستند. یخچال هایی که علاوه بر نگهداری شیرینی ها، کیک ها و شکلات ها در جذب مشتری و فروش بیشتر محصولات نقش موثری دارد.

                  یخچال صنعتی قنادی
                  یخچال صنعتی قنادی چه ویژگی هایی دارد؟
                  یخچال قنادی گونه ای از یخچالهای صنعتی است که برای فروش مواد خوراکی موجود در قنادی ها و شیرینی پزی ها استفاده می شود.
                  در واقع یخچال صنعتی قنادی طراحی متناسب با نوع فروش در قنادی دارد. به عنوان مثال برای فروش در قنادی نیازمند آن دسته از یخچال هایی هستیم که علاوه بر نگهداری مناسب کیک ها و شیرینی ها برای مشتریان جذابیت ایجاد بکند. به همین منظور یخچال صنعتی قنادی با طراحی منحصر به فرد خود علاوه بر نگهداری کیک و شیرینی ها در جذب مشتری نیز موثر هست.
                  یخچال ها دارای پردازنده نورهای ال ای دی هستند. این موضوع به جذب مشتری و توجه به محصول فروشنده کمک می کند. زمانی که مشتری وارد قنادی میشود برای انتخاب محصول به سراغ یخچال ها می رود نور موجود در یخچال صنعتی قنادی به جذب مشتری و انتخاب هرچه بهتر آن کمک می کند.
                  علاوه بر آن طراحی این یخچال ها به گونه‌ای است که مشتری دسترسی برای برداشتن محصول خود را ندارد. تنها فروشنده است که می تواند محصول مورد نظر مشتری خود را از داخل یخچال بیرون آورد در یخچال ها در پشت آن قرار دارد و در روی آن شیشه شیشه دوجداره است. شیشه دوجداره این امکان را فراهم می کند که سرما به بیرون انتقال پیدا نکند. در نتیجه در صرفه جویی انرژی بسیار موثر است.
                  عرض یخچال ها با توجه به نیازهای مشتری متفاوت است . به عنوان مثال قنادی های بزرگ از سایزهای بزرگ تر این گونه از یخچال ها استفاده می کنند و قنادی های کوچک از سایز های متوسط و کوچک آن استفاده می کنند.

                  انواع یخچال صنعتی قنادی کدامند؟
                  یخچال صنعتی قنادی انواع متفاوتی دارد. یکی از انواع یخچال صنعتی قنادی مدل مکعبی است. در این مدل پردازنده های دو بعدی قرار دارد و یخچال به صورت مکعب مستطیل می باشد. شیشه های آن دو جداره است و پوشش آن استیل می باشد. در این گونه از یخچال ها نور از کنار می تابد.

                  یخچال صنعتی قنادی
                  مدل دیگر یخچال ها یخچال هایی هستند که به صورت آکواریومی ساخته شده اند. در واقع تفاوت این یخچال ها به یخچال های مکعبی در این است که علاوه بر نور کناری که در یخچال ها قرار دارد یک نور در بالای یخچال و به صورت آکواریوم به داخل یخچال می تابد. به همین منظور از این یخچال ها برای شیرینی های بزرگ و کیک هایی که نیاز به جذب مشتری دارد استفاده می شود پردازش منحصر به فرد یخچال ها امکان جذب مشتری برای کیک های بزرگ مانند کیک تولد، کیک عقد و کیک های مختلف به مناسبت های گوناگون می باشد.

                  یخچال صنعتی قنادی
                  مدلی دیگر در یخچال های صنعتی قنادی یخچال های شیشه خم هستند. آن ها دارای تکنولوژی شیشه خم می باشند. شیشه خم در واقع به شکل محدب است. معمولا تمام شیشه های یخچال های صنعتی به صورت تخت هستند. اما در یخچال صنعتی قنادی شیشه خم ، شیشه ها به صورت خم و محدب می باشد.
                  در این یخچال ها هم مشتریان امکان دسترسی به داخل یخچال را ندارند. در یخچال از پشت بوده و تنها توسط فروشنده می تواند باز و بسته شود. از یخچال های شیشه خم برای فروش شیرینی های کوچک و کیک های خامه ای و بستنی استفاده می شود.
                  یخچال ها دارای نورپردازی های ال ای دی بوده و داخل آن بسیار روشن است. همچنین در روی یخچال و کناره های آن امکان نصب بنرهای تبلیغاتی و مواردی که به جذب مشتری بیانجامد امکان پذیر می باشد.
                  یخچال های شیشه خم علاوه بر طراحی زیبای خود فضای کمتری را نسبت به دیگر مدل ها می گیرد. این ویژگی برتر این مدل از یخچال ها است. اگر شیرینی فروشی و یا قنادی شما فضای کمی دارد، می توانید از یخچال صنعتی قنادی شیشه خم استفاده کنید. هم برای مشتری جذابیت دارد و هم جای کمتری را اشغال می کند.

                  هر کدام از یخچال صنعتی قنادی چه قیمتی دارند؟
                  یخچال صنعتی قنادی بسته به نیاز فروشندگان فروشگاه های قنادی و شیرینی پزی در سایزهای متفاوتی ارائه می شود. مسلماً سایزهای متفاوت قیمت های متفاوتی را نیز ایجاد می کند.
                  یخچال شوکیک Show Cake
                  یخچالی که طراحی کردیم مناسب جهت مصرف در کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و قنادی ها می باشد و صرفا جهت نمایش کیک و نوشیدنی های سرد استفاده می شود .