ما را دنبال کنید
یخچال شوکیک Show Cake
یخچالی که طراحی کردیم مناسب جهت مصرف در کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و قنادی ها می باشد و صرفا جهت نمایش کیک و نوشیدنی های سرد استفاده می شود .

یخچال شوکیک Show Cake 
یخچالی که طراحی کردیم مناسب جهت مصرف در کافی شاپ ها، کافه رستوران ها و قنادی ها می باشد و صرفا جهت نمایش کیک و نوشیدنی های سرد استفاده می شود .
شوکیک طوری طراحی شده که نوفراست (بدون برفک) و مجهز به ترموستات دیجیتالی ENDA (EDT2423A-230-R) است که تمامی قطعات از جمله هیتر، فن خنک کننده و کمپرسور را مدیریت می کند. لازم به ذکر است در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در خصوص یخچال های شوکیک به خدمات پس از فروش فروشگاه اطلاع دهید.
ساخته شده با شیشه های 2 جداره، بدنه خارجی و داخلی شوکیک از استیل روکشدار و عایق بندی فشرده استفاده شده و اندازه، رنگ بندی و نورپردازی این نوع از شوکیک ها بسته به نیاز و سلیقه مشتری متغیر می باشد.

یخچال های آکواریومی Aquarium Refrigerators
یخچالهای آکواریومی با ظاهری زیبا و منحصر به فرد جهت استفاده در قنادی ها، هایپر مارکت ها و سوپر گوشت و مرغ طراحی شده و اندازه، رنگ بندی و نورپردازی یخچال های آکواریومی بسته به نیاز و سلیقه مشتری متغیر می باشد.
استفاده از رادیات اضافی و شیشه های 2 جداره  باعث شده که سرمای یخچال هدر نره، که در نتیجه منجر به کاهش مصرف انرژی می شود.
تمای یخچالها مجهز به ترموستات دیجیتالی Kamtech STC-100A و قابلیت نمایش دمای داخل یخچال ها می باشد.

استفاده از تکنولوژی Thermal Windows برای یخچال های سفارشی
Thermal Windows: موانع حرارتی فضای داخلی و خارجی قاب های آلومینیومی را جدا می کند و انتقال گرما و سرما را به طرز چشمگیری کاهش می دهد. هواگیری مضاعف و انسداد عمیق، نشت باد و آب را متوقف می کند. شیشه دو جداره عایق بندی شده و بهره وری بهینه انرژی را فراهم می کند.
علت یخ زدن وسایل داخل یخچال چیست؟
مسلما در حالت عادی نباید وسایل و مواد غذایی داخل یخچال یخ بزنند و تنها باید به میزان مشخصی خنک شوند. اما گاهی بروز مشکلاتی منجر به آن می شود که وسایل داخل یخچال نیز همچون مواد داخل فریزر یخ بزنند.